bip.gov.pl
RSS
A A A K


SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 03.10.2011, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: nowe

Zarządzenia Rektora

Aktualne zarządzenia Rektora

Numer zarządzenia

Temat zarządzenia

19a/1999 Utworzenie Zakładu Lektoratów w Instytucie Języków Obcych
20/1999 Powołanie Instytutu Ekonomicznego
19/2000 Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz wypadków studentów
26/2000 Połączenie Instytutu Humanistycznego i Instytutu Języków Obcych w Instytut Pedagogiczno-Językowy
38/2000 Zasady wprowadzenia do planu studiów przedmiotu zajęcia monograficzne
41/2000 Organizowanie konferencji dydaktyczno-naukowych nauczycieli
23/2001 Powołanie Instytutu Informatyki Stosowanej
3/2002 Powołanie pracowni badawczo-rozwojowej monitoringu i ochrony w Instytucie Politechnicznym
28/2002 Powołanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnej
18/2003 Przeprowadzanie oceny stanu technicznego budynków, pomiarów instalacji elektrycznej, odgromowej, gazowej oraz pomiarów instalacji wentylacyjnej i kominowej (zmiana 27/2010)
7/2004 Pobieranie darmowego oprogramowania firmy Microsoft w ramach MSDN AA przez pracowników i studentów
27/2004 Regulamin pracy
48/2004 Zmiany w regulaminie pracy
6/2005 Zmiany przeprowadzania oceny stanu technicznego budynków, pomiarów
10/2005 Zakładowy regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami
24/2005 Szczegółowe zasady szkolenia w dziedzinie BHP
32/2005 Wprowadzenie zaświadczenia o odbytych studiach
38/2005 Określenie zasad działania wydawnictw
42/2005 Utworzenie akademickiego inkubatora przedsiębiorczości
50/2005 Utworzenie Centrum Transferu Technologii
6/2006 Regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (zmiana 5/2008, 22/2010 - załączniki 1, 2, 3).
8/2006 Wdrożenie systemu zarządzania jakością (zmiana 05/2011)
29/2006 Zmiany w regulaminie pracy
31/2006 Utworzenie Ośrodka Informatyki
33/2006 Wysokość dochodu uprawniającego do ubiegania się o stypendium socjalne, stypendium na wyżywienie oraz stypendium mieszkaniowe
39/2006 Wdrożenie Księgi Jakości i procedur systemu zarządzania jakością
40/2006 Zasady opracowywania, podpisywania i rozpowszechniania wewnętrznych aktów normatywnych

02/2007

Zmiany w zakładowym regulamin premiowania dla pracowników PWSZ w Elblągu nie będących nauczycielami akademickimi

10/2007

Przeprowadzanie badań lekarskich pracowników, zakres profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczenia lekarskie wydawane do celów przewidzianych w Kodeksie pracy.

12/2007

Ustalenie pogotowia kasowego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu

13/2007

Stawki za recenzje i korekty językowe w wydawnictwach PWSZ w Elblągu

16/2007

Wykaz aktualnych zarządzeń Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

20/2007

Odbywanie przysposobienia obronnego studentów i studentek w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu

21/2007

Zmiany w regulaminie pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

22/2007

Zatwierdzenie regulaminu Rady Bibliotecznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

27/2007

Podział środków przyznanych z budżetu państwa na bezzwrotną pomoc materialną dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
31/2007 Zmiany w zakładowym regulaminie premiowania dla pracowników PWSZ w Elblągu niebędących nauczycielami akademickimi
35/2007 Zmiany w regulaminie pracy Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
36/2007
załącznik 1 i 2
Zasady okresowego zwiększania wynagrodzeń pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu (zmiana 66/2007, 06/2010)
38/2007
załącznik
Wprowadzenie „Instrukcji postępowania w przypadku przybycia lub konieczności wezwania służb państwowych odpowiedzialnych za utrzymanie porządku publicznego i bezpieczeństwa wewnętrznego do budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu”
46/2007 Wykonywanie zadań obronnych w Uczelni
47/2007 Zmiana w zarządzeniu dotyczącym określenia zasad działania Wydawnictw Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
49/2007 Powołanie Rady Bibliotecznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
52/2007 Uchylenie zarządzenia o powołaniu Komitetu ds. Programu SOCRATES-Erasmus
53/2007 Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji studentów na wyjazdy w ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” (Erasmus, Leonardo da Vinci) w latach akademickim 2007/2008 – 2009/2010 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
54/2007 Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej pracowników na wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych i w celach szkoleniowych w ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” (Erasmus, Leonardo da Vinci) w latach akademickim 2007/2008 – 2009/2010 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
56/2007 Przeprowadzenie inwentaryzacji w PWSZ w Elblągu na dzień 31-12-2007 r.
57/2007 Opłaty za wydanie legitymacji studenckiej, indeksu, dyplomu ukończenia studiów oraz dodatkowego odpisu dyplomu w tłumaczeniu na język obcy, dokumentu stwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych oraz duplikatów tych dokumentów
60/2007 Wprowadzanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej
63/2007 Rozliczanie kosztów pośrednich na poszczególne rodzaje działalności
64/2007 Rozliczanie kosztów bezpośrednich dot. studiów niestacjonarnych
65/2007 Powołanie rzecznika dyscyplinarnego do spraw studenckich w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
66/2007 zmieniające zarządzenie w sprawie zasad okresowego zwiększania wynagrodzeń pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
67/2007 Dofinansowanie zakupu okularów korygujących wzrok podczas pracy monitorem ekranowym
69/2007
załącznik
załącznik 1
załącznik 2
Stosowanie polityki wewnętrznej rachunkowości w PWSZ w Elblągu (zmiana 42/2009, 10/2011)
załącznik 3 i 4 do wglądu w Sekretariacie Rektora lub Kwesturze
01/2008
załącznik 1
załącznik 2
załącznik 3
załącznik 4
załącznik 5
załącznik 6
załącznik 7
Przetwarzania i ochrony danych osobowych w systemach informatycznych i tradycyjnych (zmiana 30/2011)
02/2008 Wdrożenie w uczelni Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studentów (USOS), zmiana 35/2009
03/2008 Używanie służbowych telefonów komórkowych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu.
04/2008 Zasady hospitacji zajęć dydaktycznych prowadzonych w PWSZ w Elblągu
05/2008 zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w PWSZ w Elblągu
06/2008 Dodatkowy dzień wolny od pracy w 2008 r.
08/2008
instrukcja kanc
załącznik 1
załączniki arch
załączniki kanc
Rzeczowy wykaz akt oraz kwalifikacja dokumentacji archiwalnej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu (zmiana 23a/2011)
09/2008
załączniki 1-15
Regulamin funkcjonowania i korzystania z zasobów teleinformatycznych PWSZ w Elblągu
15/2008
załącznik
Zasady gospodarowania majątkiem Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu oraz powołanie Komisji inwentaryzacyjnej i Komisji kasacyjnej (zmiana 32/2009, 41/2009, 12/2010, 38/2010)
16/2008 Wprowadzenie Planu inwentaryzacji w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu na rok 2008
17/2008 Wysokości opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w roku akademickim 2008/2009
18/2008 Przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych w PWSZ w Elblągu na dzień 31-07-2008 r.
19/2008 Organizacja roku akademickiego 2008/2009 w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
20/2008 Wysokości dodatkowego wynagrodzenia dla nauczycieli akademickich biorących udział w pracach komisji rekrutacyjnych na rok akademicki 2008/2009
21/2008 Powołanie Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz Instytutowych Komisji Rekrutacyjnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu na rok akademicki 2008/200
23/2008 Odpłatność semestralna za studia niestacjonarne w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
27/2008 Utworzenie własnego funduszu stypendialnego
28/2008 zmieniające zarządzenie w sprawie określenia zasad działania Wydawnictw Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
29/2008 zmieniające zarządzenie w sprawie w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz Instytutowych Komisji Rekrutacyjnych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu na rok akademicki 2008/2009
30/2008 Opłata za powtarzanie zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych z powodu niezadowalających wyników w nauce oraz za powtarzanie zajęć na studiach niestacjonarnych w roku akademickim 2008/2009
31/2008 Zmiany w strukturze organizacyjnej Uczelni
32/2008 Zasady wynajmu pomieszczeń/powierzchni w obiektach PWSZ oraz cennik opłat za wynajem (zmiana 08/2010 - cennik)
33/2008 Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za wykonanie poszczególnych zadań w projekcie "System informacji środowiskowo - przestrzennej jako podstawa do zrównoważonego gospodarowania ekosystemem Zalewu Wiślanego (VISLA)"
35/2008 Uchylenie zarządzenia 30/2007
40/2008 Zmieniające zarządzenie w sprawie wdrożenia w uczelni Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studentów (USOS)
41/2008 Dodatkowy dzień wolny od pracy w 2008r.
42/2008 Szczegółowe zasady delegowania pracowników i rozliczania kosztów podróży służbowych (zmiana 21/2011)
43/2008 Wysokość stawek za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich
44/2008
załącznik 1str1
załącznik1str 2
załącznik 2
załącznik 3
załącznik 4
Wykorzystanie samochodu służbowego
45/2008 Powołanie Komisji do Spraw Oceny Okresowej Nauczycieli Akademickich
46/2008 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji studentów na wyjazdy w ramach Programu "Uczenie się przez całe życie" (Erasmus, Leonardo da Vinci) w latach akademickich 2007/2008 - 2009/2010
47/2008 Godziny rektorskie w dniu 17.12.2008r.
48/2008 Przeprowadzenie inwentaryzacji na dzień 31 grudnia 2008r.
49/2008 Zmiana zarządzenia w sprawie stosowania polityki wewnętrznej rachunkowości w PWSZ w Elblągu
50/2008 Godziny rektorskie w dniu 23.12.2008r.
51/2008 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Rady Bibliotecznej PWSZ w Elblągu
52/2008 Podział środków przyznanych z budżetu państwa na bezzwrotną pomoc materialną dla studentów PWSZ w Elblągu
01/2009 Uchylenie zarządzeń Rektora
03/2009 Procedury kontroli finansowej
04/2009 Powołanie Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
05/2009
załącznik
Zmiana organizacji roku akademickiego 2008/2009
06/2009
regulamin
schemat
Regulamin organizacyjny (zmiana 04/2010, 12/2011)
07/2009
załącznik
Ustalenie osób i jednostek organizacyjnych odpowiedzialnych za opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych
08/2009 Powołanie Komisji ds. ankietyzacji zajęć dydaktycznych (zmiana 04/2011)
09/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komisji do Spraw Oceny Okresowej Nauczycieli Akademickich
10/2009 Powołanie Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej oraz Instytutowych Komisji Rekrutacyjnych na rok akademicki 2009/2010 (zmiana 31/2009)
11/2009 Wysokość dodatkowego wynagrodzenia dla nauczycieli akademickich oraz pozostałych osób biorących udział w pracach komisji rekrutacyjnych na rok akademicki 2009/2010
12/2009 Powołanie Uczelnianego Zespołu Kierowania działaniami kryzysowymi
13/2009
regulamin
załączniki
Regulamin ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej
14/2009 Godziny rektorskie 9 kwietnia 2009
17/2009 Odpłatność za studia niestacjonarne w roku akademickim 2009/2010 (zmiana zarządzenie 29/2009)
18/2009 Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2009/2010
19/2009 Zapewnienie pracownikom sprawnie działającego systemu udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku
20/2009 Powołanie Komisji ds. finansowania badań naukowych
21/2009 Zamówienia publiczne, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14000 euro w skali Uczelni
22/2009 Godziny rektorskie 21 i 28 maja 2009r.
23/2009 Rada Programowa ds. kształcenia w systemie E-learning
24/2009 Dodatkowe dni wolne od pracy w 2009r.
25/2009 Powołanie Komisji Wyborczej do przeprowadzenia wyborów elektorów do Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego na X kadencję rozpoczynającą się 1 stycznia 2010 roku
26/2009 Organizacja roku akademickiego 2009/2010
27/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie sporządzania Planu Rzeczowo-Finansowego, Planu Zamówień oraz procedur dokonywania zakupów
28/2009 Skontrum w bibliotece
29/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie odpłatności semestralnej za studia niestacjonarne
31/2009 Zmiana zarządzenia 10/2009
32/2009 Zmiana zarządzenia 15/2008, załącznik
33/2009 Wybór przedstawiciela pracowników
35/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studentów
36/2009 Powołanie Uczelnianej Komisji Stypendialnej i Odwoławczej Komisji Stypendialnej (zmiana 03/2011)
37/2009 Utworzenie jednostki organizacyjnej administracji - Archiwum
38/2009 Przeprowadzenie inwentaryzacji na dzień 31 grudnia 2009r.
39/2009 Podział środków przyznanych z budżetu państwa na bezzwrotną pomoc materialną dla studentów
41/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie zasad gospodarowania majątkiem PWSZ w Elblągu oraz powołania Komisji inwentaryzacyjnej i Komisji kasacyjnej
42/2009 Zmiana zarządzenia w sprawie stosowania polityki wewnętrznej rachunkowości
43/2009 Powołanie pełnomocnika i zespołu odpowiedzialnego za realizację Projektu "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej PWSZ w Elblągu..."
44/2009 Godziny rektorskie w dniu 17 grudnia 2009
45/2009 Godziny rektorskie w dniu 23 grudnia 2009

 01/2010   regulamin

Regulamin organizacyjny Biblioteki

02/2010    regulamin

Regulamin udostępniania zbiorów Biblioteki
03/2010 Organizacja Stałego Dyżuru

 04/2010

Zmiana regulaminu organizacyjnego (schemat organizacyjny)
06/2010 Regulamin tworzenia i prowadzenia zajęć dydaktycznych w formie elektronicznej, z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
07/2010 Ustalenie opłaty za korzystanie z miejsc w domach studenckich (zmiana 36/2010)

    08/2010

Zmiana zarządzenia w sprawie zasad wynajmu pomieszczeń/powierzchni w obiektach PWSZ oraz cennika opłat za wynajem
10/2010 Dodatkowe dni wolne od pracy w 2010 roku
11/2010 Ustalenie środków ochrony indywidualnej oraz rodzajów odzieży i obuwia roboczego, któych stosowanie jest niezbędne
12/2010 Zmiana zarządzenia 15/2008 - zasad gospodarowania majątkiem
13/2010 Godziny rektorskie w dniu 1 kwietnia 2010r.
14/2010 Zasady windykacji opłat należnych od studentów
15/2010 Procedura zatrudniania pracowników oraz zawierania umów cywilnoprawnych na prowadzenie zajęć (zmiana 22/2011)
16/2010 Godziny rektorskie 15.04.2010 
17/2010 Dni wolne od zajęć dydaktycznych - 17 i 18.04.2010
18/2010 Regulamin wyjazdów w ramach programu Erasmus
19/2010 Powołanie Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2010/2011
20/2010 Wysokość dodatkowego wynagrodzenia dla nauczycieli akademickich oraz pozostałych osób biorących udział w pracach komisji rekrutacyjnych na rok akademicki 2010/2011

     22/2010

Zmiana zarządzenia w sprawie Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (załaczniki 1, 2, 3)
23/2010 Godziny rektorskie 20.05. i 27.05.2010
24/2010 Zmiana zarządzenia w sprawie Zakładowego regulaminu premiowania pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
25/2010 Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2010/2011
27/2010 Zmiana zarządzenia 18/2003
28/2010 Odpłatność za studia niestacjonarne
29/2010 Powołanie Komisji Stypendialnej ds. Kierunków Zamawianych w ramach realizacji projektu "Inżynier dla regionu - program zwiększenia liczby absolwentów kierunków: mechanika i budowa maszyn, ochrona środowiska, budownictwo" (zmiana 13/2011)
30/2010 Powołanie Komisji Stypendialnej ds. Kierunku Zamawianego w ramach realizacji projektu "Rynek pracy należy do IT - program zwiększenia liczby absolwentów na kierunku informatyka"
31/2010 Regulamin przyznawania stypendiów motywacyjnych za wyniki w nauce na kierunku zamawianym informatyka (zał 1, 2, 3)
32/2010 Regulamin przyznawania stypendiów motywacyjnych za wyniki w nauce na kierunkach zamawianych: mechanika i budowa maszyn, ochrona środowiska, budownictwo (zał 1, 2, 3)
33/2010 Regulamin mieszkańców domów studenckich oraz Regulamin Rady mieszkańców domów studenckich
34/2010 Rozliczanie kosztów zakładów informatyki, wychowania fizycznego i lektoratów
36/2010 Zmiana zarządzenia w sprawie ustalenia opłaty za korzystanie z miejsc w domach studenckich PWSZ w Elblągu
37/2010 Akademia Dziecięca w PWSZ w Elblągu (Regulamin 28/2011)
38/2010 Zmiana zarządzenia w sprawie zasad gospodarowania majątkiem PWSZ w Elblągu oraz powołania Komisji inwentaryzacyjnej i Komisji kasacyjnej
39/2010 Godziny rektorskie 12.11.2010
40/2010 Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji studentów na wyjazdy w ramach Programu "Uczenie się przez całe życie" (Erasmus, Leonardo da Vinci) w latach akademickich 2010/2011 - 2012/2013 
41/2010 Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej pracowników na wyjazdy w celu prowadzenia zajęć dydaktycznych i w celach szkoleniowych w ramach Programu "Uczenie się przez całe życie" (Erasmus, Leonardo da Vinci) w latach akademickich 2010/2011 - 2012/2013
42/2010 Godziny rektorskie 21.11.2010
43/2010 Wyznaczenie pracowników do wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników
44/2010 Inwentaryzacja na dzień 31 grudnia 2010r. (zmiana 46/2010)
45/2010 Organizacja roku akademickiego 2010/2011
46/2010 Zmiana zarządzenia w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji na 31 grudnia 2010r.
47/2010 Godziny rektorskie w dniach 16.12. i 23.12.2010r.
49/2010 Podział środków przyznanych z budżetu państwa na bezzwrotną pomoc materialną dla studentów PWSZ w Elblągu
01/2011 Powołanie Uczelnianej Komisji Wyborczej
02/2011
 załącznik nr 1
Wprowadzenie Kart monitorowania i pomiarów jakości kształcenia
03/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Stypendialnej i Odwoławczej Komisji Stypendialnej
04/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komisji ds. ankietyzacji zajęć dydaktycznych
05/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie wdrożenia systemu zarządzania jakością
06/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie rozliczania kosztów pośrednich na poszczególne rodzaje działalności
07/2011 Powołanie Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej na rok akademicki 2011/2012
08/2011 Wysokość dodatkowego wynagrodzenia dla nauczycieli akademickich oraz pozostałych osób biorących udział w pracach komisji rekrutacyjnych na rok akademicki 2011/2012
09/2011 Plan Rzeczowo - Finansowy, Plan Zamówień oraz procedury dokonywania zakupów w PWSZ w Elblągu - załączniki 1, 2a, 2b, 2c, 3, A, B, C, D, E, F, G (zmiana 29/2011)
10/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie stosowania polityki wewnętrznej rachunkowości
11/2011 Konsultacje w języku angielskim dla studentów zagranicznych w ramach Programu Erasmus
12/2011 Zmiana nazwy Biura Rektora na Biuro Promocji i Współpracy z Zagranicą oraz zmiany regulaminu organizacyjnego
13/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komisji Stypendialnej ds. Kierunków Zamawianych w ramach realizacji projektu "Inżynier dla regionu - program zwiększenia liczby absolwentów kierunków: mechanika i budowa maszyn, ochrona środowiska, budownictwo"
14/2011 Godziny rektorskie 21 kwietnia 2011r.
15/2011 Ewidencja i sporządzanie sprawozdań budżetowych RB-WSb w zakresie wydatków strukturalnych ponoszonych przez PWSZ w Elblągu
16/2011 Godziny Rektorskie 19.05 i 27.05.2011 (zmiana 18/2011)
17/2011 Wysokość opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia w roku akademickim 2011/2012
18/2011 Zmiana zarządzenia 16/2011
19/2011 Odpłatność za studia niestacjonarne dla studentów rozpoczynających studia w roku ak. 2011/2012
20/2011 Opłata za powtarzanie zajęć dydaktycznych z powodu niezadowalających wyników w nauce
21/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie szczegółowych zasad delegowania pracowników i rozliczania kosztów podróży służbowych
22/2011 Zmiana zarządzenia 15/2010 - procedury zatrudniania pracowników
23a/2011 Instrukcja postępowania z dokumentacją dotyczącą realizowanych projektów (programów) dofinansowanych z funduszy europejskich
24/2011 Instrukcja dotycząca sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony  (załączniki - instrukcja, 1, 2, 3 i 4)
25/2011 Podział środków przyznanych z budżetu państwa na bezzwrotną pomoc materialną dla studentów
26/2011 Wysokość stawek godzinowych dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia na studiach podyplomowych, kursach oraz w ramach projektów unijnych i wynagrodzeń dla pracowników administracji
27/2011 Powołanie zespołu zadaniowego do spraw przygotowania i opracowania Planu Operacyjnego Funkcjonowania Uczelni
28/2011 Regulamin Akademii Dziecięcej (formularz)
29/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie sporządzania Planu Rzeczowo - Finansowego, Planu Zamówień oraz procedur dokonywania zakupów
30/2011 Zmiana zarządzenia w sprawie przetwarzania i ochrony danych osobowych w systemach informatycznych i tradycyjnych
31/2011 Organizacja roku akademickiego 2011/12


Opublikował: Dorota Pawłowicz
Publikacja dnia: 03.10.2011
Podpisał: Dorota Pawłowicz
Dokument z dnia: 22.06.2011
Dokument oglądany razy: 1 622