To jest wersja archiwalna z dnia 28.03.2012, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: nowe
Zmiany wprowadzono z powodu: nowe
Regulaminy
Aktualnie obowiązujące regulaminy
- Regulamin studiów
- Regulamin ankietyzacji zajęć dydaktycznych oraz przetwarzania zebranych danych
- Regulamin oceny okresowej nauczycieli akademickich
- Regulamin ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej studentom PWSZ w Elblągu
- Regulamin Samorządu Studentów (zmiana 26/2010)
- Regulamin Studiów podyplomowych
- Regulamin Udostępniania Zbiorów Biblioteki PWSZ w Elblągu
- Regulamin organizacyjny Biblioteki PWSZ w Elblągu
- Regulamin Rady Bibliotecznej
- Regulamin mieszkańców Domów Studenckich oraz Regulamin Rady mieszkańców domów studenckich
- Regulamin organizacyjny PWSZ w Elblągu (zmiana 41/2011) oraz schemat organizacyjny
- Regulamin Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
- Regulamin Centrum Transferu Technologii
- Regulamin obrad Senatu PWSZ w Elblągu
- Regulamin pracy [załączniki]
- Regulamin przyznawania nagród Rektora PWSZ w Elblągu
- Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami
- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (załączniki - nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6) - zmiana 03/2012
Treści regulaminów są dostępne w Dziale Prawno - Organizacyjnym.
Opublikował: Dorota Pawłowicz
Publikacja dnia: 28.03.2012
Podpisał: Robert Turlej
Publikacja dnia: 28.03.2012
Dokument z dnia: 14.02.2012
Dokument oglądany razy: 2 005